Brev:
Mælkeprodukter - 15 mdr.
20. november 2010
Alder:
15 mdr.
Mælkeprodukter - 15 mdr.
Kære Helen
S er mildest talt umulig at få mejeriprodukter i. Jeg har forsøgt mig med smoothies bestående af A38, bær og banan, jeg serverer mælk, ost og andet, men ak nej, den lille dreng takker nej ;o).
Hans havregrød om morgenen laver jeg på mælk, men han spiser stort set ingenting for tiden, så det bliver vel til en halv dl mælk på den konto. Sovs får han også men stadig - han spiser så lidt for tiden at jeg ikke synes det kan tælle meget i regnskabet.
Så har jeg set på lidt Mysli produkter, men der er nødder i og det må han jo ikke få, men kan det gå hvis de er hakkede?? Hvilke mysli produkter kan du anbefale?
Kalcium tbl har jeg hørt kan være usunde, er det korrekt, eller bør jeg give ham det? Jeg vil også gerne han får de gavnlige mælkesyrebakterier da de styrker immunforsvaret men hvad gør jeg når han IKKE vil ha A38 osv? Har serveret det med rugbrødsdrys men igen - nej tak mor.
En anden ting er at han spiser så lidt for tiden - ja stort set ingenting. Jeg hiver frem, men smider det meste ud igen.... 5-10 mundfulde og så er han færdig...
Han er ved at få kindtænder og hjørnetænder - kan det spille ind?
Er det normalt at appetiten svinger? Det har stået på lidt over en uge nu. Han er glad og rigtig godt tilpas ellers.
Kærlig hilsen
Pernille